fbpx

Digital Transformation

- fra første kontakt med potentielle kunder, til faste kunder i forretningen

    Sådan kommer I godt i gang med digital transformation

    Marketing automation

    Med marketing automation tiltrækker I nemmere nye potentielle kunder og gør det let at vise den værdi I skaber. Fra første ’øjenkontakt’ til ’goddag til ny kunde’.

    Digitalisering

    Digitaliser de interne processer eller produkter. I sikrer kunden et godt forløb, en høj kvalitet og at I når hurtigt i mål. Opsamling af data skaber værdi – bedre brugeroplevelse og flere penge på bundlinjen.

    Digital platform

    Gør det let at være kunde hos jer med en digital platform. Èn platform, som hjælper jeres kunder på på rejsen med jer.

    Hvad er digital transformation

    En digital transformation definerer hvordan I omstiller jeres virksomhed til at anvende digitale værktøjer – for at øge effektiviteten og sikre konkurrenceevnen. Transformationen binder virksomheden sammen – lige fra salg/marketing og de interne processer, til levering af det endelige produkt. Alle de digitale enheder spiller sammen og er forbundet med jeres digitale platform. Sæt kunden i centrum.

    Den digitale rejse

    Hvordan omstrukturerer I virksomheden – fra at anvende traditionelle analoge redskaber til at anvende mere effektive digitale værktøjer? Vi hjælper og guider med det hele – fra installering af den nødvendige hardware til at udføre digitale virksomhedsstrategier. Start i dag.

    Læs mere

    Start rejsen

    Hvordan stiger I på den digitale rejse? Hvad har I i dag – og hvor ønsker I at nå hen? I Zispa har vi både software, hardware – og brainware.

    Vi tilbyder en række løsninger og produkter, som har til formål at skabe en mere funktionel arbejdsplads. Vores værktøjer kan tilpasses virksomhedens behov, og vi hjælper også gerne med at lægge en strategi for, hvordan I kan få mest ud af vores værktøjer.

    Vi giver altid lidt ekstra for at tilbyde det vores kunder det bedste og at være på forkant med udviklingen.

    Få lagt en strategi

    Gentænk forretningen og overvej hvordan I skaber en mere profitabel virksomhed og en mere effektiv arbejdsplads.

    Tør I være en ’game changer’? Forbind medarbejdere, maskiner og information. Overvej, hvad digital transformation kan betyde for jeres virksomhed, og brug os til at nå jeres mål. Styrk konkurrenceevnen og jeres position på markedet.

    Vi tilbyder:

    • Kortlægning af kunderejsen – barrierer og udbytte
    • Kortlægning af arbejdsprocesser i virksomheden
    • Afklaring af processer der kan digitaliseres/automatiseres
    • Afklaring af relevant teknologi til digitalisering/automatisering
    • Afklaring af tekniske og organisatoriske barrierer for digitaliseringen/automatiseringen
    • Forretningsudvikling
    • Udarbejdelse af ROI/business case/kravsspecifikation for investering i ny teknologi

    Marketing automation

    Markedsfør virksomhedens ydelser online og brug søgemaskiner (Google), som en effektiv indgang til at øge salget. Vi tilbyder online markedsføring og optimering af jeres hjemmeside.

    Læs mere

    Online strategier

    De virksomheder som digitaliserer har bedre mulighed for at overleve både nu – og i fremtiden. Så læg en strategi for, hvordan digitalisering kan gøre jer mere effektiv, hvilke redskaber det kræver, hvad der er af muligheder på markedet, og hvilke investeringer I har brug for.

    Går det fint – eller kan det blive endnu bedre?

    Åbn op for nye muligheder

    Jeres kunder vil altid vælge bedst, billigst, hurtigst. Spørgsmålet er om det skal være jer – eller konkurrenten, de vælger? Vær i god tid og invester i fremtiden – og den digitale udvikling. Det betaler sig.

    Digitalisering

    I kan gøre som i plejer – eller ændre på virksomhedens metoder og fremgangsmåder ved hjælp af digitale værktøjer. I øger effektiviteten i arbejdsgange. Vi hjælper jer med at skabe overblik over hvad I har brug for – I sikrer konkurrenceevnen fremover.

    Læs mere

    Formålet med digitalisering

    Hvad betyder digitalisering og digital transformation for virksomheder? Det ændrer måden som de ansatte arbejder, kommunikerer og handler på. Positivt. Med digitale værktøjer og digital virksomhedsstyring transformeres virksomheden til en bedre digital fremtid.

    Digitalisering skal sikre konkurrenceevnen

    Ved at digitalisere virksomheden og arbejdsgange styrkes hele værdikæden: bedre kvalitet, ydelse og service, mere tid og optimering af hastighed på fx udvikling af nye produkter, reducering af kompleksiteten i medarbejderes opgaver, øget medarbejdertrivsel og arbejdsmiljø m.m.

    Omstilling og tilvænning

    ’Sådan har vi gjort i mange år – og det fungerer udmærket’. Så hvorfor ændre på det?
    Det er aldrig nemt at ændre en organisation fra at være en analog til en digital arbejdsplads og ændre grundlæggende processer.

    Digitalisering kræver ofte nye arbejdsgange og nye systemer og metoder og teknikker, der skal læres. Men det kan lykkedes. Det kræver ’bare’ god forberedelse, god forståelse og en fast, men kærlig proces.

    Digital platform

    Få sammensat et værktøj til virksomheden som fungerer som centrum for jeres aktiviteter, data og kommunikation. Værktøjet forbinder medarbejdere og ledere og gør det mere enkelt og effektivt at dele indhold og kommunikere.

    Læs mere

    Følg med i udviklingen

    Fra analoge værktøjer, som papir og blyant, til brug af digitale. Mange ting er blevet nemmere i hverdagen i takt med digitaliseringen – og vores adgang til mobile enheder. Vi sparer alle tid, ressourcer og får mere flow i vores arbejdsliv. Digitalisering er efterhånden et livsvilkår – ikke kun for vores personlige liv- men også for forretningen.

    Brug digitale værktøjer effektivt – med fokus på brugeren.

    Styrk konkurrenceevnen

    Ingen gider besværlige procedurer og processer – hverken kunder eller medarbejdere. Så hvis virksomheden kan digitalisere og gøre processer mere effektive – og sikre en bedre arbejdsplads for medarbejdere OG konkurrenceevne, hvorfor så ikke gøre det? En enkelt medarbejder eller afdeling kan ikke løfte opgaven med digitalisering alene. Det kræver hele virksomheden for at gøre en forskel.

    Vidensdeling

    Del viden, information og indhold, så andre i virksomheden hurtigt kan finde de nødvendige informationer for at kunne udføre deres arbejde. Det sparer både den enkelte – og teamet – tid og besvær.

    Læs mere

    Lokaliser viden

    Vidensdeling skaber motivation og effektivitet. Og med hurtig og nem adgang til relevant viden, sparer alle medarbejdere tid og frustrationer.

    I værktøjet Vibe ligger de informationer og dokumenter, som medarbejdere har brug for. Lige til at gå til – fra både stationære og mobile enheder.

    Giv viden videre

    Hvem er informationerne relevant for? Den nuværende medarbejder – og for den nye? Hvis medarbejderen har fri, er på ferie eller uheldigvis syg i længere tid, så er det både nyttigt for de øvrige kolleger – eller den medarbejder, som skal tage over.

    Alle informationer ligger i ét system – og kan ses, søges og overdrages. Informationer som ligger gemt i indbakken er ikke til gavn for andre.

    Potentialeafklaring

    Med potentialeafklaring kan virksomheden være på forkant med ny teknologi, se hvad der er tilgængeligt på markedet, og få indblik i om det er en profitabel og holdbar investering.

    Læs mere

    Et potentialeafklaringsforløb har til formål at hjælper virksomheden med at identificere, hvor der er størst potentiale for at indføre ny teknologi, hvilke teknologier der er relevante at investere i, og hvad business casen er ved at investere. Konkret forventer vi, at potentialeafklaringsprojektet primært omfatter størstedelen af nedenstående aktiviteter:

    • Kortlægning af arbejdsprocesser i virksomheden
    • Afklaring af processer der kan digitaliseres og automatiseres
    • Afklaring af relevant teknologi til digitalisering og automatisering
    • Afklaring af tekniske samt organisatoriske barrierer for digitaliseringen/automatiseringen
    • Forretningsudvikling
    • Udarbejdelse af ROI/business case/kravsspecifikation for investering i en ny teknologi
    • Leverandør-identifikation og indhentning af tilbud

    Implementering

    Giv virksomheden et profitabelt udbytte af implementering af nye teknologier der er blevet investeret i, eller som teknologier som vil blive investeret i, i forbindelse med et projekt.

    Læs mere

    Et implementeringsforløb har til formål at hjælpe virksomheden til at høste gevinsterne ved ny teknologi, der enten er blevet investeret i inden for det seneste år, eller indkøber i forbindelse med et implementeringsprojekt. Konkret forventes det, at implementeringsprojektet indeholder hovedparten af nedenstående aktiviteter:

    • Afklaring af tekniske og organisatoriske barrierer for gevinstrealisering af en ny teknologi
    • Hjælp til teknisk integration af en ny teknologi
    • Uddanne relevante medarbejdere i brugen af den specifikke nyindkøbte teknologi
    • Hjælp til at gennemføre organisatoriske ændringer, som følge af implementering af en ny teknologi
    • Hjælp til leverandørstyring

    Samarbejde og innovation via Vibe
    “At øge effektiviteten handler for os om nemt at kunne tilgå informationer og få alle interne processer til at (sam-)arbejde som én.”

    Digital fiskefangst og effektiv intern kommunikation
    Hvordan kan du kombinere IT med dit produkt – til fordel for din virksomhed – og dine kunder? TripleNine fra Esbjerg har styrket deres interne kommunikation med Vibe

    Storm – House of Six Sigma har et community
    Hør om Storm – House of Six Sigma community

    KOSTPRIS PER MÅNED
    Antal ansatte
    stk

    X
    Brugerlicens
    kr

    Årlig pris per medarbejder
    Kryptering
    kr

    2 årigt krypterings-certifikat
    ((Antal medarbejdere x Brugerlicens) / 12) + (Kryptering / 24)
    Resultat
    kr

    Pris per måned

    KOSTPRIS PER MÅNED
    Antal ansatte
    stk

    X

    Brugerlicens
    kr

    Pris per intern medarbejder

    Serverplads
    kr

    Leje af platform

    Infoskærm
    300 kr

    SCRUM
    350 kr

    Portefølje
    350 kr

    Target Board
    450 kr

    Gantt
    450 kr

    Serverplads + (Antal ansatte x Brugerlicens) + Infoskærm + SCRUM + Portefølje + Target Board + Gantt

    Resultat
    kr

    Pris per måned

    KOSTPRIS PER MÅNED
    Antal ansatte
    stk

    X
    Brugerlicens
    kr

    Pris per intern medarbejder
    Serverplads
    kr

    Leje af platform
    Kryptering
    kr

    2 årigt krypterings-certifikat
    Infoskærm
    300 kr
    SCRUM
    350 kr
    Portefølje
    350 kr
    Target Board
    450 kr
    Gantt
    450 kr
    Serverplads + (Antal ansatte x Brugerlicens) + (Kryptering / 24) + Infoskærm + SCRUM + Portefølje + Target Board + Gantt

    Resultat
    kr

    Pris per måned

    BESPARELSE PER MÅNED
    Antal ansatte
    stk

    X
    Timeomk.
    kr

    Produktion: 265 kr
    Administration: 330 kr
    Ingeniør: 440 kr
    Arbejdstid
    min

    Minutter per dag
    Arbejdsdage
    d

    Arbejdsdage
    per måned
    (((Antal ansatte x Arbejdstid) x Arbejdsdage) / 60) x Timeomk.

    Resultat
    kr

    Sparet per måned

    Prøv FiLR

    - gratis og uforpligtende i 14 dage
    Du skal blot udfylde kontaktformularen, så får du en mail fra os med nemme instruktioner til at komme i gang.






    captcha

    KOSTPRIS PER MÅNED
    Antal ChromeBit's
    stk

    X
    ChromeBit mini-pc
    kr

    Pris per ChromeBit
    Antal ansatte
    stk

    Dem som skaber indhold
    Internal user
    kr

    Pris per medarbejder
    Antal skærme
    stk

    X
    WAO screen
    kr

    Pris per skærm per måned
    WAO site
    kr

    Leje af plads
    WAO space
    GB

    5 kr per GB
    (10 GB standard)
    *Tilpasning af skærmlayout: Pris efter aftale
    WAO site + (Antal ChromeBit's x ChromeBit mini-pc) + (Antal ansatte x Internal user) + (WAO screen x Antal skærme) + WAO space
    Resultat
    kr

    Pris per måned

    KOSTPRIS PER MÅNED
    Antal ansatte
    stk

    Eksterne brugere er gratis
    WAO user
    kr

    Pris per intern medarbejder
    WAO site
    kr

    Leje af platform
    WAO Space
    GB

    5 kr per GB
    (10 GB standard)
    SCRUM
    350 kr
    Target Board
    450 kr
    Portefølje
    350 kr
    Gantt
    450 kr
    WAO site + (Antal ansatte x WAO user) + WAO Space + SCRUM + Target Board + Portefølje + Gantt

    Resultat
    kr

    Pris per måned

    BESPARELSE PER MÅNED
    Antal ansatte
    stk

    X
    Timeomk.
    kr

    Produktion: 265 kr
    Administration: 330 kr
    Ingeniør: 440 kr
    Arbejdstimer
    t

    Timer per måned
    Forventet effekt
    %

    X
    Antal ansatte x Timeomk. x Arbejdstimer x Forventet effekt

    Resultat
    kr

    Sparet per måned