fbpx

    Gør intern kommunikation let tilgængeligt

    Avatar

    Som oprettet bruger får man en brugerprofil, og mulighed for at personliggøre et arbejdsområde, heriblandt med en Avatar med profilbillede af brugeren som er logget ind, samt placere indhold som er nærværende for brugeren.

    Workplace

    Formålet med Workplace er at aktivere hjernens mønstergenkendelse, så brugeren hurtigt kan genkende det indhold de søger. Vi minimerer antallet af klik ved at indholdet kommer til brugeren, så de ikke selv skal navigere rundt efter det.

    Programmeret Intelligens

    Efter man som bruger er logget ind på en digital platform lander man automatisk i en standard indholdskilde i Workplace. Denne kilde kan programmeres intelligent, så brugeren altid får relevant indhold præsenteret ud fra den arbejdssituation man er i.

    Social Platform

    Med en digital platform får jeres virksomhed et centrum for alle aktiviteterne. Medarbejderne kan se hvilke opgaver der har førsteprioritet, al data lagres, nyheder vises, kommunikationsværktøjer er tilgængelige, og platformen kan skræddersyes efter behov.

    Læs mere

    En social arbejdsplads

    Zispa kan tilbyde virksomheder en Social Platform – hvilket er en digital platform der udbyder en social arbejdsplads for eksterne brugere i form af et community.

    En digital platform er let og intuitiv at bruge, uden at brugeren skal uddannes først. Her kommer indholdet til brugeren, så de ikke selv skal lede rundt efter det. Call-to-action henleder brugerens opmærksomhed til det der er vigtigt lige nu.

    Med den programmerede intelligens – PI, bliver indholdet gjort relevant i forhold til brugerens arbejdssituation. Med en digital platform kan man derfor invitere nye brugere ind i et community, uden først at introducere dem til hvordan de bruger platformen. Værktøj og instrukser i samme skærmbillede, gør arbejdet let at gå til.

    Skræddersy platformen

    En digital platform kan skræddersyes efter virksomhedens behov, både med hensyn til udseende, farver, opsætning, funktioner mm. Ingen virksomheder er ens, og vi går efter at vores kunder skal få mest ud af deres løsninger, så vi tilbyder en række værktøjer som kan tilføjes som udbyggede funktioner.

    Softwaren bliver løbende vedligeholdt – og det samme gælder de ekstra værktøjer, som en del af pakken. Med en digital platform hos Zispa følger både support og service med, da vi ønsker at vores ydelser skal fungere optimalt. Vi hjælper også med vejledning og råd til nye tiltag, og hvordan i kan få mest ud af jeres løsning og strategi.

    Dokumenthåndtering

    • Versionsstyring af samtlige dokumenter og ændringer af indhold på platformen
    • Integration til Microsoft Office via Plug-in
    • Vibe Desktop APP til Windows maskiner a la DropBox, hvor dokumenter kan synkroniseres ned lokalt

    Digitalisering

    • Digitale flows automatisere dine arbejdsprocesser
    • E-mail motor som kan sende og modtage e-mails/bookinger
    • Opbyg netværksgrupper og giv adgang til indhold på baggrund af købt medlemskab
    • Skal et kursus jævnligt fornyes for at kursisten er opdateret, så få systemet til selv at kontakte kursisten og henlede opmærksomheden på tilmeldingssiden

    Maskinrummet

    • Mulighed for flere sprog
    • Udvidet adgangskontrol  helt ned på post-niveau/felt niveau
    • Muligt at få vist over 200 forskellige filformater
    • Alt er søgbart i systemet
    • Platformen kan skaleres efter behov, og understøtter flere tusinde samtidige brugere
    • Afspil videoer uploadet direkte i platformen

    Vedligehold

    Software komponenterne til en digital platform fra Zispa, købes og sammensættes efter ønske som sker til vores lb. timetakst. Vi anbefaler at forudbetale vedligehold af softwaren på 20% af prisen, som omfatter:

    • De sidste nye opdateringer og versioner
    • Nye funktioner og værktøjer som udvikles løbende
    • Idé forum til udvikling af fremtidige versioner


    ESCOLAR USER EXPERIENCE

    Værktøjer

    Avatar

    Som oprettet bruger får man en brugerprofil, og mulighed for at personliggøre et arbejdsområde, heriblandt med en Avatar med profilbillede af brugeren som er logget ind, samt placere indhold som er nærværende for brugeren, som f.eks:

    • Fremtidige, afholdte og igangværende kurser
    • Kursusbeviser
    • Projekter, opdelt i aktive og afsluttede
    • Planlagte arbejdsdage
    • Personlig coaching

    En personlig tilgang gør en social digital platform nærværende for brugeren, da de føler at de er i centrum. Let adgang til at tilrette sin profil, med et enkelt klik på profilbilledet.


    KOMMUNIKATION, LEDELSES OG SAMARBEJDSPLATFORM – TRIPLENINE

    Workplace

    Formålet med Workplace er at aktivere hjernens mønstergenkendelse, så brugeren hurtigt kan genkende det indhold de søger. Vi minimerer antallet af klik ved at indholdet kommer til brugeren, så de ikke selv skal navigere rundt efter det. Brugerne holdes fast i samme skærmbillede, så de ikke farer vild!

    Arbejdsområdet er altid i midten af skærmen og viser relevant indhold for brugeren. Indholdet præsenteres som små teasere, så den øverste del af indholdet er synlig for brugeren. For at se hele indholdet udvides ved at trykke på overskriften, eller udvid-pilen yderst til højre for indlægget.

    Læs mere

    For at indholdet er nærværende for brugeren, kan teasere indeholde et profilbillede af den som har skabt indlægget, samt navn og dato for oprettelse af indlægget. Der kan opsættes en intro tekst til kilden som indeholder instrukser eller anden vigtig information, som brugeren har lige ved hånden når arbejdet skal udføres.

    Indholdet i arbejdsområdet kan sorteres efter titel, oprettelsesdato og ændringsdato via små ikoner øverst til højre, og indholdet kan vises på listeform eller som gitter og filtreres efter de mærker som sat på indholdet.

    Opstår der nyt indhold som er relevant for brugeren, henledes brugerens opmærksomhed ved at vise antallet af nye indlæg som brugeren ikke har set fra kilden. Så snart brugeren ser indholdet forsvinder tallet. Først når der opstår nyt indhold herefter vises antal nyt indhold igen.

    Når en bruger udvider en teaser for at se hele indholdet, registreres det at i Social Platform at brugeren har læst indholdet. På den måde kan det ses hvilket indhold som skaber størst interesse. Brugerne kan også ”Like” indholdet eller lave kommentar hertil, som vi kender det fra andre sociale medier.

    Indlægget kan udvides med forskellige tilføjelser som kan styles og bringes i spil, når disse er relevante. F.eks. kan det være relevant at opsætte et læringsmål i starten af et kursus. Senere kan det være relevant at skubbe en eksamen ud til brugeren eller en evaluering.

    Tilføjelser kan styres af Workflows som bringer dem i spil på relevante tidspunkter for brugeren. Herved kan vi guide brugeren igennem et forløb, hvor indholdet kommer til brugeren, når det er relevant. Brugerens opmærksomhed henledes til ændring ved at vises antallet af ændringer ud for kilden.


    SOCIAL PLATFORM FOR LÆRING & COMMUNITY – HOUSE OF SIX SIGMA

    Programmeret Intelligens - PI

    Efter man som bruger er logget ind på en digital platform lander man automatisk i en standard indholdskilde i Workplace. Denne kilde kan programmeres intelligent, så brugeren altid får relevant indhold præsenteret ud fra den arbejdssituation man er i.

    F.eks. kan brugeren have tilmeldt sig et kursus, så vil det være relevant at kurset kommer til brugeren når opstartsdatoen nærmer sig. Det kan være at en anden bruger har kommenteret på et projekt , så vil det være relevant at vise denne kommentar på projektet. Der er oprettet et nyt kommende event som brugeren kan tilmelde sig, så vil det være relevant at vise dette event.

    Læs mere

    Tag brugeren med på rejsen (Customer Journey) og guide vedkommende igennem en række tiltag, præsenteret ét af gangen for at gøre denne klar til at bruge platformen eller igennem et kursusforløb hvor rækkefølgen er fastlagt fra starten.

    Den programmerede intelligens skaber relevans og interaktion med brugeren, og dette komponent tilpasses sammensætningen af platformen og sammen med kunden. Der skal derfor altid forventes et antal timer til denne tilpasning.


    WORK PLATFORM MED PI – EASYFOOD

    Search

    KOSTPRIS PER MÅNED
    Antal ansatte
    stk

    X
    Brugerlicens
    kr

    Årlig pris per medarbejder
    Kryptering
    kr

    2 årigt krypterings-certifikat
    ((Antal medarbejdere x Brugerlicens) / 12) + (Kryptering / 24)
    Resultat
    kr

    Pris per måned

    KOSTPRIS PER MÅNED
    Antal ansatte
    stk

    X

    Brugerlicens
    kr

    Pris per intern medarbejder

    Serverplads
    kr

    Leje af platform

    Infoskærm
    300 kr

    SCRUM
    350 kr

    Portefølje
    350 kr

    Target Board
    450 kr

    Gantt
    450 kr

    Serverplads + (Antal ansatte x Brugerlicens) + Infoskærm + SCRUM + Portefølje + Target Board + Gantt

    Resultat
    kr

    Pris per måned

    KOSTPRIS PER MÅNED
    Antal ansatte
    stk

    X
    Brugerlicens
    kr

    Pris per intern medarbejder
    Serverplads
    kr

    Leje af platform
    Kryptering
    kr

    2 årigt krypterings-certifikat
    Infoskærm
    300 kr
    SCRUM
    350 kr
    Portefølje
    350 kr
    Target Board
    450 kr
    Gantt
    450 kr
    Serverplads + (Antal ansatte x Brugerlicens) + (Kryptering / 24) + Infoskærm + SCRUM + Portefølje + Target Board + Gantt

    Resultat
    kr

    Pris per måned

    BESPARELSE PER MÅNED
    Antal ansatte
    stk

    X
    Timeomk.
    kr

    Produktion: 265 kr
    Administration: 330 kr
    Ingeniør: 440 kr
    Arbejdstid
    min

    Minutter per dag
    Arbejdsdage
    d

    Arbejdsdage
    per måned
    (((Antal ansatte x Arbejdstid) x Arbejdsdage) / 60) x Timeomk.

    Resultat
    kr

    Sparet per måned

    Prøv FiLR

    - gratis og uforpligtende i 14 dage
    Du skal blot udfylde kontaktformularen, så får du en mail fra os med nemme instruktioner til at komme i gang.





    KOSTPRIS PER MÅNED
    Antal ChromeBit's
    stk

    X
    ChromeBit mini-pc
    kr

    Pris per ChromeBit
    Antal ansatte
    stk

    Dem som skaber indhold
    Internal user
    kr

    Pris per medarbejder
    Antal skærme
    stk

    X
    WAO screen
    kr

    Pris per skærm per måned
    WAO site
    kr

    Leje af plads
    WAO space
    GB

    5 kr per GB
    (10 GB standard)
    *Tilpasning af skærmlayout: Pris efter aftale
    WAO site + (Antal ChromeBit's x ChromeBit mini-pc) + (Antal ansatte x Internal user) + (WAO screen x Antal skærme) + WAO space
    Resultat
    kr

    Pris per måned

    KOSTPRIS PER MÅNED
    Antal ansatte
    stk

    Eksterne brugere er gratis
    WAO user
    kr

    Pris per intern medarbejder
    WAO site
    kr

    Leje af platform
    WAO Space
    GB

    5 kr per GB
    (10 GB standard)
    SCRUM
    350 kr
    Target Board
    450 kr
    Portefølje
    350 kr
    Gantt
    450 kr
    WAO site + (Antal ansatte x WAO user) + WAO Space + SCRUM + Target Board + Portefølje + Gantt

    Resultat
    kr

    Pris per måned

    BESPARELSE PER MÅNED
    Antal ansatte
    stk

    X
    Timeomk.
    kr

    Produktion: 265 kr
    Administration: 330 kr
    Ingeniør: 440 kr
    Arbejdstimer
    t

    Timer per måned
    Forventet effekt
    %

    X
    Antal ansatte x Timeomk. x Arbejdstimer x Forventet effekt

    Resultat
    kr

    Sparet per måned