Vibe
Styrk effektiviteten og produktiviteten i jeres virksomhed ved at digitalisere kommunikationen og de interne OG eksterne processer. Vi har udviklet den digitale kommunikationsplatform Vibe – et vidensdelingssystem som kan skræddersys og tilpasses enhver virksomhed.
Læs mere
En digital kommunikationsplatform
Vibe er et system designet til vidensdeling – en intern (og ekstern) digital kommunikationsplatform, som anvendes til at kommunikere og dele viden med andre medarbejdere og ledere i virksomheden. Ved at videndele via digitaliseret kommunikation øges effektiviteten og produktiviteten. Du har altid relevante informationer lige ved hånden, og kan nemt finde dem via et struktureret system designet til formålet. Vibe kan skræddersys efter enhver virksomheds behov, og omfatter flere funktioner med fokus på brugervenlighed og bæredygtighed. Så enkelt som muligt at anvende for alle i organisationen.
Binder virksomheden sammen
Brug Vibe til vidensdeling på både kort og lang (geografisk) afstand, mellem de forskellige afdelinger i organisationen. Alle medarbejdere er hurtigt opdaterede på de sidste nye tiltag, nyheder og relevante informationer – og får automatisk besked om rækken af nuværende og kommende opgaver – og ændringer. Og altid i prioriteret rækkefølge.
Vibe bliver løbende opdateret og du kan altid kontakte support og service, hvis du har problemer med teknikken eller spørgsmål.
- Bliv opdateret på projekter
- Følg projekter, medarbejdere og interesseområder
- Abonner på e-mail-opdateringer
- Hold tidsplanen med notifikationer til dit team
- Få overblik over opgaver på din personlige profil
- Sikker deling af viden
Deling af indhold
En vidensdelingsplatform effektiviserer deling af indhold i din virksomhed. Det gør det mere overskueligt for nye medarbejdere, når de skal tilegne sig viden om virksomheden og processer, og finde svar og løsninger på problemstillinger.
Læs mere
Effektivitet
Vores vidensdelingsplatform omfatter flere funktioner som effektiviserer vidensdeling og gør det muligt at dele indhold med eksterne brugere, grupper og teams. Simpelt, sikkert og effektivt.
Du kan dele flere typer data: filer, diskussionstråde, mapper og indhold helt ned på postniveau. Med en registreret mailadresse på modtageren – eller modtagerne af indholdet, så notificerer kommunikationsplatformen automatisk modtageren og opretter (sikker) adgang. Eksterne brugere har ellers ikke adgang til diverse data lagret i systemet.
Tilgængelighed
Hvis en medarbejder forlader virksomheden og der ansættes en ny, behøver den nye medarbejder ikke sætte sig 100% ind i, hvordan den tidligere medarbejders eget system fungerede, og hvor det relevante indhold skal findes.
Indholdet ligger altid tilgængeligt i kommunikationsplatformen. Og med søgefunktionen er det nemmere at lokalisere indholdet, oprette genveje og favorisere placeringen af indholdet. Medarbejderne kan aktivt deltage i vidensdeling i forhold til opdateringer og kan hurtigere sætte sig ind i processer og arbejdsgange.
Implementering
Vil du sikre en succesfuld implementering? Redegør for fordele og begrund implementering af digitale metoder for alle medarbejdere. Undgå alt for mange udfordringer i forhold til ændring af arbejdsrutiner og processer. Vores platforme kan tilpasses både små og store virksomheders behov.
Læs mere
Redegør for forandringer
Det kan være en stor udfordring for en virksomhed – og medarbejdere – at ændre på rutiner og traditionelle fremgangsmetoder. Så sæt organisationens mål og afstem forventningerne. Der er mange procedurer, som skal være på plads og klarlagt inden virksomheden går i gang med at implementere digitaliseret videndeling. Som ledelse bør du forvente modstand, men anerkend den og vær lydhør, arbejd med medarbejdernes motivation og skab positive vibrationer.
Del succeshistorier og redegør for de fordele og ulemper der kan være som følge af digital vidensdeling. Som med alle andre nye tiltag kan det ikke forventes at alting bliver gjort effektivt fra start – det er del af en løbende læringsprocess, hvor der altid bliver fundet nye muligheder for at effektivisere.
Tilpassede platforme
Digital vidensdeling er for både små og store organisationer. Digitale kommunikationsplatforme kan tilpasses alle typer virksomheder og organisationer: produktionsvirksomheder, uddannelsesinstitutioner, offentlige institutioner, rådgivere og skoler m.fl.
Brug tiden på at være innovativ og skabe værdi for kunderne, med smartere og mere synlige arbejdsgange
Priser
Vibe kan erhverves med installering på virksomhedens egen server, eller på Zispa WAO Cloud. Lej en server i Zispa WAO Cloud, og få brugerlicens til interne brugere samt alle eksterne brugere og gæstesider (sider på Vibe med fri adgang uden login) gratis. Anvender i egen server, kræver det en licens til Vibe.
Egen virtuel server
Vibe lagres på virksomhedens egen server, hvor i har mulighed for at udvikle den som efter behov. Adgang til Zispa WAO App kræver en App-licens.
- Installationspris – 13.500 kr
- Brugerlicens per år – 301 kr
- 2 årigt krypterings-certifikat – 2300 kr
Private Cloud Aktiv/Passiv Dual Site
Virksomheden får egen server til rådighed hos os, og kan få frit domæne navn. Adgang til Zispa WAO App kræver en App-licens.
- Installationspris – 10.800 kr
- Brugerlicens per måned – 35 kr
- 2 årigt krypterings-certifikat – 2300 kr
- Plads af data – 1 kr per GB per måned
- Backup af data – 4 kr per GB per måned
Public Cloud WAO Zone
Virksomheden får en server til rådighed hos os, og får tildelt et fast domæne navn. Adgang til Zispa WAO App er med i pakken.
- Installationspris – 2.700 kr
- Brugerlicens per måned – 80 kr
- Plads af data – 1 kr per GB per måned
- Backup af data – 4 kr per GB per måned
Tilbehør
Vibe tilbehør kan lejes på månedlig basis med løbende vedligehold, og med månedlig brugerlicens – eller alternativt købes til en fast pris uden løbende vedligehold, og med årlig brugerlicens.
- Infoskærm – 300 kr/md
- SCRUM – 350 kr/md
- Portefølje – 350 kr/md
- Target Board – 450 kr/md
- Gantt – 450 kr/md
Sociale kommunikationsværktøjer
Digitale kommunikationsformer styrker kommunikationen og arbejdsprocesser, internt såvel som eksternt. Konceptet er udviklet med inspiration fra sociale medier og andre effektive kommunikationsmetoder på markedet, og skal gøre livet nemmere for medarbejderne.
Læs mere
Styrk kommunikationen
Det sociale kommunikationsværktøj gør det muligt for organisationen at invitere eksterne specialister, samarbejdspartnere og leverandører, som kan bidrage med informationer og data. Data som lagres i systemet og effektivt lokaliseres igen ud fra dato, navn, person mm.
Bliv en del af den digitale transformation
Digitalisering kan skabe bedre omsætning og flere kunder, styrke konkurrenceevnen og skabe en bedre og mere effektiv organisation og et bedre arbejdsmiljø for medarbejderne. Og derfor er det for mange virksomheder ikke længere et spørgsmål OM de skal digitalisere arbejdsgange- og processer, men hvordan.