fbpx

    Skab mere overblik og fælles fokus med vidensdeling

    Deling af indhold

    Del dit indhold med eksterne brugere, grupper og teams – nemt. Vores vidensdelingsplatform omfatter flere funktioner som effektiviserer vidensdeling og gør samarbejde nemmere.

    Sociale kommunikationsværktøjer

    Gør livet nemmere og mere meningsfuld for medarbejderne. Styrk kommunikationen og arbejdsprocesser – både internt og eksternt – med vores sociale kommunikationsværktøjer.

    Implementering

    Gør det nemmere for medarbejdere at ændre på rutiner og traditionelle fremgangsmetoder. Sæt organisationens mål og afstem forventningerne, så det er synligt for alle.

    Vibe

    Styrk effektiviteten og produktiviteten i jeres virksomhed ved at digitalisere kommunikationen og de interne OG eksterne processer. Vi har udviklet den digitale kommunikationsplatform Vibe – et vidensdelingssystem som kan skræddersys og tilpasses enhver virksomhed.

    Læs mere

    En digital kommunikationsplatform

    Vibe er et system designet til vidensdeling – en intern (og ekstern) digital kommunikationsplatform, som anvendes til at kommunikere og dele viden med andre medarbejdere og ledere i virksomheden. Ved at videndele via digitaliseret kommunikation øges effektiviteten og produktiviteten. Du har altid relevante informationer lige ved hånden, og kan nemt finde dem via et struktureret system designet til formålet. Vibe kan skræddersys efter enhver virksomheds behov, og omfatter flere funktioner med fokus på brugervenlighed og bæredygtighed. Så enkelt som muligt at anvende for alle i organisationen.

    Binder virksomheden sammen

    Brug Vibe til vidensdeling på både kort og lang (geografisk) afstand, mellem de forskellige afdelinger i organisationen. Alle medarbejdere er hurtigt opdaterede på de sidste nye tiltag, nyheder og relevante informationer – og får automatisk besked om rækken af nuværende og kommende opgaver – og ændringer. Og altid i prioriteret rækkefølge.

    Vibe bliver løbende opdateret og du kan altid kontakte support og service, hvis du har problemer med teknikken eller spørgsmål.

    • Bliv opdateret på projekter
    • Følg projekter, medarbejdere og interesseområder
    • Abonner på e-mail-opdateringer
    • Hold tidsplanen med notifikationer til dit team
    • Få overblik over opgaver på din personlige profil
    • Sikker deling af viden

    Deling af indhold

    En vidensdelingsplatform effektiviserer deling af indhold i din virksomhed. Det gør det mere overskueligt for nye medarbejdere, når de skal tilegne sig viden om virksomheden og processer, og finde svar og løsninger på problemstillinger.

    Læs mere

    Effektivitet

    Vores vidensdelingsplatform omfatter flere funktioner som effektiviserer vidensdeling og gør det muligt at dele indhold med eksterne brugere, grupper og teams. Simpelt, sikkert og effektivt.

    Du kan dele flere typer data: filer, diskussionstråde, mapper og indhold helt ned på postniveau. Med en registreret mailadresse på modtageren – eller modtagerne af indholdet, så notificerer kommunikationsplatformen automatisk modtageren og opretter (sikker) adgang. Eksterne brugere har ellers ikke adgang til diverse data lagret i systemet.

    Tilgængelighed

    Hvis en medarbejder forlader virksomheden og der ansættes en ny, behøver den nye medarbejder ikke sætte sig 100% ind i, hvordan den tidligere medarbejders eget system fungerede, og hvor det relevante indhold skal findes.

    Indholdet ligger altid tilgængeligt i kommunikationsplatformen. Og med søgefunktionen er det nemmere at lokalisere indholdet, oprette genveje og favorisere placeringen af indholdet. Medarbejderne kan aktivt deltage i vidensdeling i forhold til opdateringer og kan hurtigere sætte sig ind i processer og arbejdsgange.

    Sociale kommunikationsværktøjer

    Digitale kommunikationsformer styrker kommunikationen og arbejdsprocesser, internt såvel som eksternt. Konceptet er udviklet med inspiration fra sociale medier og andre effektive kommunikationsmetoder på markedet, og skal gøre livet nemmere for medarbejderne.

    Læs mere

    Styrk kommunikationen

    Det sociale kommunikationsværktøj gør det muligt for organisationen at invitere eksterne specialister, samarbejdspartnere og leverandører, som kan bidrage med informationer og data. Data som lagres i systemet og effektivt lokaliseres igen ud fra dato, navn, person mm.

    Bliv en del af den digitale transformation

    Digitalisering kan skabe bedre omsætning og flere kunder, styrke konkurrenceevnen og skabe en bedre og mere effektiv organisation og et bedre arbejdsmiljø for medarbejderne. Og derfor er det for mange virksomheder ikke længere et spørgsmål OM de skal digitalisere arbejdsgange- og processer, men hvordan.

    Implementering

    Vil du sikre en succesfuld implementering? Redegør for fordele og begrund implementering af digitale metoder for alle medarbejdere. Undgå alt for mange udfordringer i forhold til ændring af arbejdsrutiner og processer. Vores platforme kan tilpasses både små og store virksomheders behov.

    Læs mere

    Redegør for forandringer

    Det kan være en stor udfordring for en virksomhed – og medarbejdere – at ændre på rutiner og traditionelle fremgangsmetoder. Så sæt organisationens mål og afstem forventningerne. Der er mange procedurer, som skal være på plads og klarlagt inden virksomheden går i gang med at implementere digitaliseret videndeling. Som ledelse bør du forvente modstand, men anerkend den og vær lydhør, arbejd med medarbejdernes motivation og skab positive vibrationer.

    Del succeshistorier og redegør for de fordele og ulemper der kan være som følge af digital vidensdeling. Som med alle andre nye tiltag kan det ikke forventes at alting bliver gjort effektivt fra start – det er del af en løbende læringsprocess, hvor der altid bliver fundet nye muligheder for at effektivisere.

    Tilpassede platforme

    Digital vidensdeling er for både små og store organisationer. Digitale kommunikationsplatforme kan tilpasses alle typer virksomheder og organisationer: produktionsvirksomheder, uddannelsesinstitutioner, offentlige institutioner, rådgivere og skoler m.fl.

    Brug tiden på at være innovativ og skabe værdi for kunderne, med smartere og mere synlige arbejdsgange

    Priser

    Vibe kan erhverves med installering på virksomhedens egen server, eller på Zispa WAO Cloud. Lej en server i Zispa WAO Cloud, og få brugerlicens til interne brugere samt alle eksterne brugere og gæstesider (sider på Vibe med fri adgang uden login) gratis. Anvender i egen server, kræver det en licens til Vibe.

    Egen virtuel server

    Vibe lagres på virksomhedens egen server, hvor i har mulighed for at udvikle den som efter behov. Adgang til Zispa WAO App kræver en App-licens.

    • Installationspris – 13.500 kr
    • Brugerlicens per år – 301 kr
    • 2 årigt krypterings-certifikat – 2300 kr

    Private Cloud Aktiv/Passiv Dual Site

    Virksomheden får egen server til rådighed hos os, og kan få frit domæne navn. Adgang til Zispa WAO App kræver en App-licens.

    • Installationspris – 10.800 kr
    • Brugerlicens per måned – 35 kr
    • 2 årigt krypterings-certifikat – 2300 kr
    • Plads af data – 1 kr per GB per måned
    • Backup af data – 4 kr per GB per måned

    Public Cloud WAO Zone

    Virksomheden får en server til rådighed hos os, og får tildelt et fast domæne navn. Adgang til Zispa WAO App er med i pakken.

    • Installationspris – 2.700 kr
    • Brugerlicens per måned – 80 kr
    • Plads af data – 1 kr per GB per måned
    • Backup af data – 4 kr per GB per måned

    Tilbehør

    Vibe tilbehør kan lejes på månedlig basis med løbende vedligehold, og med månedlig brugerlicens – eller alternativt købes til en fast pris uden løbende vedligehold, og med årlig brugerlicens.

    • Infoskærm – 300 kr/md
    • SCRUM – 350 kr/md
    • Portefølje – 350 kr/md
    • Target Board – 450 kr/md
    • Gantt – 450 kr/md
    KOSTPRIS PER MÅNED
    Antal ansatte
    stk

    X
    Brugerlicens
    kr

    Årlig pris per medarbejder
    Kryptering
    kr

    2 årigt krypterings-certifikat
    ((Antal medarbejdere x Brugerlicens) / 12) + (Kryptering / 24)
    Resultat
    kr

    Pris per måned

    KOSTPRIS PER MÅNED
    Antal ansatte
    stk

    X

    Brugerlicens
    kr

    Pris per intern medarbejder

    Serverplads
    kr

    Leje af platform

    Infoskærm
    300 kr

    SCRUM
    350 kr

    Portefølje
    350 kr

    Target Board
    450 kr

    Gantt
    450 kr

    Serverplads + (Antal ansatte x Brugerlicens) + Infoskærm + SCRUM + Portefølje + Target Board + Gantt

    Resultat
    kr

    Pris per måned

    KOSTPRIS PER MÅNED
    Antal ansatte
    stk

    X
    Brugerlicens
    kr

    Pris per intern medarbejder
    Serverplads
    kr

    Leje af platform
    Kryptering
    kr

    2 årigt krypterings-certifikat
    Infoskærm
    300 kr
    SCRUM
    350 kr
    Portefølje
    350 kr
    Target Board
    450 kr
    Gantt
    450 kr
    Serverplads + (Antal ansatte x Brugerlicens) + (Kryptering / 24) + Infoskærm + SCRUM + Portefølje + Target Board + Gantt

    Resultat
    kr

    Pris per måned

    BESPARELSE PER MÅNED
    Antal ansatte
    stk

    X
    Timeomk.
    kr

    Produktion: 265 kr
    Administration: 330 kr
    Ingeniør: 440 kr
    Arbejdstid
    min

    Minutter per dag
    Arbejdsdage
    d

    Arbejdsdage
    per måned
    (((Antal ansatte x Arbejdstid) x Arbejdsdage) / 60) x Timeomk.

    Resultat
    kr

    Sparet per måned

    Prøv FiLR

    - gratis og uforpligtende i 14 dage
    Du skal blot udfylde kontaktformularen, så får du en mail fra os med nemme instruktioner til at komme i gang.





    KOSTPRIS PER MÅNED
    Antal ChromeBit's
    stk

    X
    ChromeBit mini-pc
    kr

    Pris per ChromeBit
    Antal ansatte
    stk

    Dem som skaber indhold
    Internal user
    kr

    Pris per medarbejder
    Antal skærme
    stk

    X
    WAO screen
    kr

    Pris per skærm per måned
    WAO site
    kr

    Leje af plads
    WAO space
    GB

    5 kr per GB
    (10 GB standard)
    *Tilpasning af skærmlayout: Pris efter aftale
    WAO site + (Antal ChromeBit's x ChromeBit mini-pc) + (Antal ansatte x Internal user) + (WAO screen x Antal skærme) + WAO space
    Resultat
    kr

    Pris per måned

    KOSTPRIS PER MÅNED
    Antal ansatte
    stk

    Eksterne brugere er gratis
    WAO user
    kr

    Pris per intern medarbejder
    WAO site
    kr

    Leje af platform
    WAO Space
    GB

    5 kr per GB
    (10 GB standard)
    SCRUM
    350 kr
    Target Board
    450 kr
    Portefølje
    350 kr
    Gantt
    450 kr
    WAO site + (Antal ansatte x WAO user) + WAO Space + SCRUM + Target Board + Portefølje + Gantt

    Resultat
    kr

    Pris per måned

    BESPARELSE PER MÅNED
    Antal ansatte
    stk

    X
    Timeomk.
    kr

    Produktion: 265 kr
    Administration: 330 kr
    Ingeniør: 440 kr
    Arbejdstimer
    t

    Timer per måned
    Forventet effekt
    %

    X
    Antal ansatte x Timeomk. x Arbejdstimer x Forventet effekt

    Resultat
    kr

    Sparet per måned