Skriv os et par ord om din foresprøgelse, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Forespørgselsformular

Dine informationer

Hvad kan vi hjælpe med?

Radioknapper

Beskriv din forespørgelse

Maximum upload size: 268.44MB

Ved at benytte formularen accepterer du, at vi gemmer dine data i op til 6 mdr.
Kontakt os i tilfælde af, at du vil have dine data slettet.

Infrastruktur

Vi sikrer et stærkt fundament med en IT-infrastruktur, så I har det rigtige udstyr de rigtige steder

Vi får jeres IT-tandhjul til at dreje døgnet rundt

Vi er alle afhængige af infrastruktur (veje, tog, broer mv.) for at komme fra A til B. På samme måde er enhver virksomhed dybt afhængig af sin digitale infrastruktur for at kunne løse de daglige opgaver.

Hos Zispa hjælper vores IT-konsulenter dig med alle dele af infrastrukturen. I fællesskab får vi overblik over, hvilket udstyr du har brug for og matcher det op imod mulighederne på markedet, og vi hjælper dig med indkøb, levering, installering, service og support, så vi er sikre på, at det hele kører. Hver dag.

Men en ting er hardware. Noget andet er din platform, software, printløsninger og netværk.

Vi har kompetencerne til at hjælpe dig hele vejen, så du både får det rigtige udstyr og det rette digitale setup for din virksomhed. Sammen med dig finder vi ud af, hvad præcist I har behov for, så I hverken får for meget eller for lidt – og så tilpasser vi de forskellige dele af infrastrukturen, så de “digitale tandhjul” kan dreje for dig døgnet rundt.

Salg, service, drift og rådgivning af bærbar, stationær, tablets og mobile enheder.

Salg, rådgivning, overvågning, drift, installation samt service af netværkskomponenter som switch, wifi, fiber, MPLS m.m.

Salg, rådgivning, licensstyring, installation/drift til enheder og netværk.

Rådgivning, implementering og drift samt service på enkelt printer eller printerløsning.

Enheder

For at du og dine kolleger kan passe jeres arbejde, skal I have adgang til virksomhedens systemer og dokumenter. Det kræver først og fremmest en enhed – en computer, en telefon, en tablet eller noget helt fjerde.

Men mulighederne er mange, og det kan være svært at vælge lige præcis den løsning, der passer til jeres behov, hvis I selv sidder og afsøger markedet.

Hos Zispa forhandler vi de kendte mærker indenfor mobiltelefoner, skærme, stationære og bærbare pc’er, dockingstationer, håndscannere etc. Vi hjælper dig med at vælge og rådgiver dig, så du får de produkter, der passer til din virksomheds behov.

Udover at levere enhederne, sørger vi også for at de er konfigureret, vi hjælper med installation af relevante produkter, og vi vejleder også i brugen af jeres nye enheder, så I får mest nytte af dem fra første dag.

Se de produkter vi anbefaler her

Strømlign indkøb og spar tid

Den bærbare PC er et vigtigt redskab for den enkelte medarbejder, der skal arbejde enten på kontoret eller på hjemmearbejdspladsen. Derfor er det vigtigt at vælge en produktserie, som dækker virksomhedens behov og holde sig inden for denne.

Virksomheden TripleNine Group A/S har valgt en serie, hvor garantien dækker reparationer af enheder i virksomheden, genbrug af enheder såsom dockingstation, skærme og kabler. Samtidig giver det mulighed for installation af nye maskiner på under 1 time, og brugerne kender enhederne, når de skiftes ud.

Læs mere om produktet vi anbefaler her

Udstyr til nye medarbejdere

Hvad skal den nye medarbejder bruge af udstyr? Kan vi genbruge noget af vores udstyr? Hvad med mobiltelefon, taske og adgang til systemerne?

Zispa har et samarbejde med mange af vores kunder, hvor vi leverer en færdig pakke til medarbejderne med eksempelvis bærbar PC, mobiltelefon, tablet, taske, mus og tastatur. Jo bedre vi kender din virksomhed, jo bedre kan vi sammen spare tid og omkostninger – og sikre at jeres nye medarbejder føler, at der er styr på tingene, når alt udstyr står parat første arbejdsdag.

Netværk

For at jeres enheder kan få adgang til virksomhedens data og dokumenter, skal de forbindes til jeres servere / hosting-løsning via et netværk. Vi har mange års erfaring inden for netværkshåndtering, og vi finder sammen med jer den bedste løsning for netop jeres virksomhed.

Vi er med i hele processen fra valg af løsning – jeres setup – til installation og løbende optimering. Vi arbejder primært med switch, wifi, MPLS (Multi Protocol Label Switching) og fiberforbindelser, og for os er det afgørende, at der er styr på sikkerheden i den valgte løsning, så jeres enheder og data er beskyttet bedst muligt. Samtidig kan der etableres en løsning, så jeres gæster kan komme på jeres netværk – uden at få adgang til jeres data og dokumenter.

Vi tager afsæt i jeres behov for oppetid og perfomance, når vi anbefaler en løsning, og der findes flere løsninger, som sikrer jer ved nedbrud.

Se mere om produktet vi anbefaler her

Du får lige denne med hjem …

Mange medarbejdere arbejder hjemmefra. De fleste har valgt en software VPN løsning.

Men hos Frotmatec A/S har de valgt en anden tilgang for at gøre det lettere. Medarbejderne får udleveret en boks, som tilsluttes til hjemmenetværket. Medarbejderne starter deres bærbare PC fra virksomheden, og herefter er der adgang til virksomhedens netværk –  helt ligesom de sad på deres arbejdsplads hos Frontmatec A/S.

Læs mere om produktet vi anbefaler her

Reservedele og hurtig responstid

Det er kritisk, hvis netværket går ned. Det har vi oplevet, hvor en af vores kunder ringede og fortalte, at de havde mistet adgang til netværket. Der er lys i deres hovedswitch.

En af vores konsulenter sørger for at hente en reserveswitch fra lageret, og inden for 1 time har BSV Krantilbehør A/S’s medarbejder igen adgang til deres programmer og data. Efter besøget fik BSV et tilbud på en ny switch – men førsteprioriteten var at få netværket op og køre hurtigst muligt.

Se mere om vores services her

 

Software

Udover de programmer og den software, som brugerne til daglig har fingrene i, så tilbyder vi software, der skaber overblik over jeres infrastruktur.

Her kan I se, hvilke enheder I råder over, hvilken version styresystemer, der kører og om der er sikkerhedshuller, der skal håndteres. Det overblik fås fra en centraltstyret konsol.

For at spare tid og penge har vi opbygget image installation af enheder, så installation, re-installation eller ændring af ens valgte setup kan foretages hurtigt og nemt – og det fortæller vi selvfølgelig gerne om, for måske er det lige den løsning, I har ledt efter?

Se det software vi forhandler og rådgiver omkring her

Styring af software på alle enheder

En kunde havde behov for at kunne håndtere en række enheder og maskiner på flere lokationer – både i Danmark og i udlandet. Ved at vælge en softwaremanager har de nu fået fuldt overblik over deres maskiner. De kan desuden tilbyde fjernsupport, uden at brugerne skal køre ekstra programmer. Samtidig kan de sikre, at maskinerne altid har de nyeste udgaver af software. Når nye maskiner skal installeres og tages i brug, gør de det nemt med få tryk. Lynhurtigt og effektivt, så maskinen er klar til brug.

Læs mere om produktet vi anbefaler her

Sikker fildeling på flere enheder

Hvad gør man, når man har brug for at få sine tegninger til byggeprojekter med ud på byggepladsen? Helst uden at skulle slæbe computeren med under armen? Det problem stod en af vores kunder med, og det løste sig ved hjælp af et sikkert fildelingssystem. Det gør det muligt for dem at have de opdaterede dokumenter med på en mobiltelefon eller tablet, og de kan stå på byggepladsen og se de opdaterede planer. Filerne ligger i et sikret miljø på deres egen filserver.

En yderligere fordel er, at det er nemt at dele en tegning med andre, der skal arbejde på samme projekt. Det klares med få klik, og så er der givet adgang.

Læs mere om vores anbefalede produkt her

Print

I årevis har vi talt om det papirløse samfund – men fakta er, at vi stadig printer. Det kan der være flere forskellige årsager til. For nogle virksomheder er dokumentation i form af udskrifter og print stadig en nødvendighed, som vi hjælper med at imødekomme.

For andre er brugen af printer mere et spørgsmål om vaner og arbejdsgange. Der kan være en fordel i at “sidde med tingene”, hvor man kan notere kommentarer i margin og understrege vigtige passager.

Ud fra en analyse af jeres behov og krav leverer Zispa printer-løsninger fra de kendte mærker med mulighed for integration af sikkerhed. Mange er slet ikke klar over, at printere kan udgøre en data-sikkerhedsrisiko, så den dialog tager vi selvfølgelig også, så vi sikrer jeres data og jeres overholdelse af GDPR bedst muligt eksempelvis ved en follow-me løsning.

Vi kan desuden tilbyde leje af printere, så I kender jeres månedlige udgifter til printer, reservedele, toner og support.

Læs mere om vores printprodukter her

Lej din printer og få det hele med

Selvom meget i dag kører digitalt, er der stadig et stort behov for at kunne printe. Men det kan være en dyr og bekostelig affære at købe nye printere og ikke mindst holde dem kørende med en løbende forsyning af tonere. Med en lejeløsning gennem Zispa får I alt (undtagen papir) inkluderet i prisen. Tonere, reservedele og support er inkluderet. Det giver ro i maven at vide, at der er styr på printerne.

Læs mere om vores printløsninger her

Mine print følger efter mig

Når man trykker på “udskriv” og får printet sine dokumenter, kan det være følsomme data, der printes. Det er derfor vigtigt at sikre, at de forskellige print ikke bare ligger og venter i en stor stak eller i flere forskellige printere, hvor halvdelen bliver glemt, så alle kan se, hvad der står.

Med en sikker follow-me printløsning sikrer vi, at printet kun kommer ud, når du fysisk står ved printeren, så ingen andre får adgang til dine print. Det er med til at understøtte GDPR-compliance i virksomheden.