Skriv os et par ord om din foresprøgelse, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Forespørgselsformular

Dine informationer

Hvad kan vi hjælpe med?

Radioknapper

Beskriv din forespørgelse

Størst tilladte upload: 268.44MB

Ved at benytte formularen accepterer du, at vi gemmer dine data i op til 6 mdr.
Kontakt os i tilfælde af, at du vil have dine data slettet.

Digital opgavestyring

Når du vil have overblik og optimere din tid

Task Manager gjort nemt

I enhver virksomhed er der projekter og opgaver i gang konstant. Der skal udarbejdes daglige arbejdssedler, maskiner skal vedligeholdes og supporteres, der er fejlmeldinger og adhoc opgaver – og hver eneste gang skal opgaven sættes i gang og afsluttes. Og meget gerne med vidensdeling og en opsamling af resultatet.

Det kan for rigtigt mange virksomheder gøres smartere med Digital Opgavestyring / Task manager.

Med en digital løsning er det nemt at systematisere eksempelvis vedligeholdelsesopgaver, ligesom daglige arbejdssedler/opgavesedler er nemme at organisere og uddelegere til de rette afdelinger og personer.

Der er mulighed for nem styring og administration af de mange adhoc-opgaver, som hver dag ”forstyrrer” de planlagte opgaver.

Med digital opgavestyring får I et bedre overblik, bedre styr på ressourcerne og bedre planlægning.

I kan give hinanden beskeder, og det er nemt at melde ind, når en opgave er afsluttet eller når der skal rapporteres en status.

Data kan nemt samles op og bearbejdes, og det kan hjælpe jer til at forbedre og optimere jeres arbejdsgange samt dele viden.

Styring af projekter med Task manager

Større og mindre projekter kan også drage nytte af digital opgavestyring. Det kan være produktudvikling, en ny hjemmeside, en særlig salgsindsats, optimering af indkøbsflow, forbedring af arbejdsmiljø …

Fælles for alle projekterne er, at der er mange delopgaver og typisk også mange involveret.

Den store kunst er at styre projektet, sikre fremdrift, tilpasse opgaven og overholde budget og tidsplan.

For at give dig selv et konkret overblik og hjælp til at håndtere projektet, anbefaler vi digital Task manager. Nedenfor ses vores agile værktøj: Target Board, som du også kan læse mere om her

Motoren der hjælper i hverdagen

Værktøjet gør det muligt at arbejde mere agilt og dynamisk, og den digitale opgavestyring kan tilpasses og skræddersyes til alle mulige formål.

Digital opgavestyring er den ”motor”, der hjælper jer med at få tingene gjort. Det samme system virker rundt i alle hjørner af organisationen. Samtidig er det muligt at opsamle big data, så man bevidst kan flytte fokus og høste et nyt udbytte.

Hos os selv arbejder vi hver dag med digital opgavestyring.

Vi arbejder med den agile metode Scrum i vores projekter. Scrum er en metode eller et værktøj til projektstyring, som hjælper os med at fokusere på, hvad der har førsteprioritet i rækken af opgaver. Vi har et digitaliseret scrumforløb bag opgaverne, hvor vi opsamler data på hver delopgave:

  • Kort beskrivelse
  • Eventuel uddybelse
  • Eventuelle kommentarer
  • Tidsestimat
  • Tidsforbrug (styres automatisk via en app)

Alt dette flyder automatisk over i vores produkter: Targetboard og Ganttboard, som er yderligere to værktøjer, vi anvender til at planlægge projekter og se status på dem.

Vi fortæller gerne mere om mulighederne for digital opgavestyring, for det vil helt sikkert også hjælpe jer med at sikre fremdrift, skabe overblik og prioritere jeres opgaver.

Styring af opgaver hos TripleNine

999 styrer sine vedligeholdelses-, adhoc- og arbejdssedler via digital opgavestyring. De har en komplet app tilknyttet, så opgaverne er mobile og med ”på gulvet”. Arbejdssedlerne har en række standardinstrukser tilkoblet, så det kun er enkelte steder, der skal tilpasses hver arbejdsseddel. Det mindsker tidsforbrug og minimerer fejl. Det er desuden muligt at planlægge frem, hvilket skaber ro og tryghed for medarbejderne.

Deres vedligeholdelsesopgaver har et flow, der sikrer, at de kommer tilbage regelmæssigt, og også her opsamles data.

Adhoc opgaver til smede og elektrikere samles op af produktionen digitalt, så de kan fordeles efter afdeling og opgaveart.