Med vores Social Workplace får jeres virksomhed et centrum for alle jeres aktiviteter og kommunikation. Det kan blive et samlingssted for relevante interessenter – som fx medarbejdere, kunder, leverandører m.fl.
Social Workplace er let og intuitivt at bruge, da det minder om de sociale medier, vi kender og bruger i hverdagen. Alle nyheder præsenteres i det miderste nyhedsfeed, og fra samme side er diverse værktøjer og områder synlige.
Nyhedsstrømmen retter sig automatisk til efter, hvad du har ret til at se. Du udvider opslaget for at læse og tilgå filer. Jeres medarbejdere kan se, hvilke opgaver der har førsteprioritet, nyheder vises og de sociale kommunikationsværktøjer er tilgængelige. Platformen kan skræddersyes efter behov, så den passer til jeres virksomhed og ønsker – eksempelvis:
Social Workplace var et af de produkter, der kom ud af vores co-creation projekt med House of Six Sigma i 2018. Projektet omhandlede en digitalisering af en kursusvirksomhed som under ét hedder e-scolar. Ideen var at skabe et Facebook-feel i et ellers komplekst univers for kursister, som samtidig kunne tage hånd om de administrative arbejdsgange fra tilmelding til udstedelse af kursusbevis / certifikat. Du kan læse mere om e-scolar her.
Læs mere om projektet her
Vi indså hurtigt at Social workplace kunne hjælpe med at forsimple tilgangen til informationer hos vores digitaliseringskunder – og er sidenhen blevet udvidet til at kunne håndtere simpel visning af opgaver, indlæg og kalenderposter. Hos nogle kunder har vi også tilpasset vigtige kundetilpassede skemaer.
Vi tog inspiration fra Facebook i forhold til udseende. Vi er af den opfattelse, at vi opnår den bedste brugeroplevelse ved at sørge for noget kendt og anderkendt. Det betyder nemlig, at du ikke behøver at undervise dine brugere. Men design er mange ting, og der er altid personlige holdninger til det. Design handler dog ikke kun om udseende, men i høj grad også om brugervenlighed og performance / brugeroplevelser. I dette projekt var der fokusgrupper ind over flere gange i løbet af udviklingsprocessen for at sikre nem læring og gode oplevelser for brugerne.
Social workplace består af flere komponenter, som man kan vælge til eller fra, som man lyster. Ovenstående består fx af:
Hvad du har bruge for hos dig afdækker vi sammen og sætter det op, så det passer til dig. Derfor starter vi altid med et afdækningsmøde, så vi får en løsning der passer dig og din organisation.
Vi tager gerne en kop kaffe med dig og laver en demo.